Til dem, der ikke har fået nok af pirat, vi byder op til fest, på piratmanere!
Side 1 af 1 • Share •
Til dem, der ikke har fået nok af pirat, vi byder op til fest, på piratmanere!

Slå hul på Rom-tønderne, og rul kanonerne i stilling! Sving entrehagerne, og gør klart skib! I andlending af "International Talk like a Pirate Day", søndagen før, indbyder Rockpiraten atter til til storslået gilde i sin hule, d. 25. September 2010!!
Denne aften vil byde på alt, hvad man kan vente sig af et brag af en Pirat-fest. Alt dét, der har gjort Rockpiratens fester sagnomspundne på de syv have, bare endnu større og endnu vildere!!
Vi byder atter velkommen til de spektakulære live band Dead Men's Tales, der vil levere en klasse-koncert, med super Pirat-rock!
Et væld af andre kunstnere, deriblandt naturligvis makkerparet "DJ RockPiraten & Kabysdrengen", vil underholde til den lyse morgen, både på og udenfor scenen!
Traditionen tro vil der være specielle boder - herunder den opgraderede Skyde-bod, hvor man kan sænke fjendtlige skibe med kanon-ild, samt kabyssen, hvor hovmesteren severer Grogg efter Rockpiratens egen opskrift*, såvel som Caribisk inspireret Cajun-mad.
Ved Groggboden, er det muligt at købe sit eget piratkrus med dertilhørende Grogg for 100 kroner, og herefter få refills for kun 75 kroner, men det forfærdelige piratsprøjt!
Der vil være store priser til bedst klædte pirater m/k, som vil blive uddelt på scenen efter koncerterne...
Billetter kan erhverves via BilletLugen.dk
Entre 100 i døren, 75 ved køb af billet
Vel mødt, Aaaargh!!...
Rockpiratens hjemmeside
-Mp-- Antal indlæg: 1
Similar topics» Skurke & Helte Fest 2 - The Good, The Bad and the Party
» Ikke rigtig nyt, men alligevel...
» fra malawi til jeg ved ikke hvad ;-)
» Sat#"&%==? nu skete det der helst ikke skulle ske !!!!!!!
» Mine T5 80W rør tænder ikke mere!
» Ikke rigtig nyt, men alligevel...
» fra malawi til jeg ved ikke hvad ;-)
» Sat#"&%==? nu skete det der helst ikke skulle ske !!!!!!!
» Mine T5 80W rør tænder ikke mere!
Side 1 af 1