Arrangørenes Vissioner for 2éren

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Arrangørenes Vissioner for 2éren

Indlæg by Arrangør Teamet on Tors feb 25, 2010 5:15 pm

Visionen for pirater 2.

Under den første omgang pirater var der nogle ting som jeg mener fungerede godt. De 3 s’er. Spise skide og sove. Det synes jeg fungerede rigtig godt. Dog fik jeg nogen klager over priserne på drikkevarerne i kroen. Jeg havde givet kro personalet besked på hvad alting kostede uden at tage hensyn til de mange der kom med små fine vinglas. Det var dumt at mig og det beklager jeg. Jeg har sat kro teamet i gang med at finde en mere retfærdig løsning så vi denne gang får fair priser for alle.

Så var der omgivelserne. Vi har fået mange positive tilbage meldinger fra folk der var glade for spil området og alt det der er blevet bygget op derude. Vi vil i år bruge lidt færre penge på opbygning, men der vil være nye overraskelser rundt omkring. Vi har desværre været udsat for en hel del hærværk på sommerland. Så der er hele tiden noget der skal genopbygges.

Vi har fået mange tilbagemeldinger fra folk der har haft masser af fedt rollespil og vi har fået tilbagemeldinger fra folk der mener der var for lidt tryk på plot kanonen. Jeg vil stærkt opfordre alle spillere til at skrive en BG. Det giver mig en mulighed for at skabe bedre spil til lige netop din karakter. Jeg vil senere ligge en side op her på hjemmesiden om hvordan du skriver en BG som jeg som plot mester kan bruge og som giver dig et federe spil.

Sidste gang var der en del spillere der enten ikke havde skrevet en BG eller havde skrevet en meget lidt informativ BG. Vi tolkede dette som at de ikke ønskede at deltage i så meget plot løsning og måske kom mest for at feste og hygge. Hvilket jo er helt i orden. Det viste sig at det var fordi de regnede med at der ville være masser af store hovedplots. Det var der ikke. Der vil være flere hoved plots denne gang, men ingen lørdags dæmoner eller lignende. Jeg har en vision om at der denne gang skal skrues op for uhyggen. Vil helst ikke afsløre mere. Men vil dog gerne advare om at det ikke er for sarte sjæle.

Mit mål for pirater 2 er at skabe et scenarie som giver masser af stemning både af den hyggelige og den uhyggelige slags. Der skal være masser af spil til alle der ønsker at være aktive spillere. Der skal igen i år være fest i kroen med masser af mad, druk, kønne kro piger og skumle pirater.

Der var også nogen der spurgte os hvorfor vi ikke havde brugt kantinen som sovesal? Det var jo en rigtig god ide. Det vil vi gøre denne gang. Kan ikke huske hvem der sagde det, men vi siger tak for tippet!

Jeg var meget begejstret for vores handelsgade. Tak til dem der hjalp med at få det til at ske. Jeg håber i er friske på en omgang mere. Vi overvejer også at udvide handelsgaden, men det hører i mere om senere.

Glæder mig rigtig meget til at se eller gense jer alle på sommerland.

M.v.h

Rikke Ørsøe.
(Hoved Arrangør)

Arrangør Teamet

Antal indlæg: 64

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen